ما مردها عادت میکنیم به بودن زن.
ما مردها عادت میکنیم به بودن زن.
نه اینکه عادی شود و تکراری، به بودنش به بویش، به اتمسفری که ایجاد میکند، به جانی که میریزد در دیوارهای خانه و تازه میکند حس بودن را ...
چندروز نباشد حالمان خراب میشود.
به هارت و پورتهایمان توجه نکنید.
مرد بی زن تلف میشود!
نه اینکه عادی شود و تکراری، به بودنش به بویش، به اتمسفری که ایجاد میکند، به جانی که میریزد در دیوارهای خانه و تازه میکند حس بودن را ...
چندروز نباشد حالمان خراب میشود.
به هارت و پورتهایمان توجه نکنید.
مرد بی زن تلف میشود!
- ۲.۳k
- ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط