{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اها راستی اینم بود😊

اها راستی اینم بود😊
دیدگاه ها (۱)

میخوام از این به بعد از mbti هم بزارم

تایپتونو بگید

یا همینی که الان گذاشتم خوبه؟ نظر خودمم همینه

یا اینو بزارم پروفایلم ؟ کدومش؟

اها راستی ...

مدارک ادامشو براتون میذارم اها راستی اینم ایدی های جدیدشون @...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط