تو را در تمامی لحظاتم دارم
تو را در تمامی لحظاتم دارم
باران که میبارد۰۰
خیالم خیس از یاد تو می شود
چه حس خوبیست داشتن تو♡
باران که میبارد۰۰
خیالم خیس از یاد تو می شود
چه حس خوبیست داشتن تو♡
- ۵۹۵
- ۲۴ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط