شیطانی اغواگر و فتنه انگیز
‼️وقتی که موجودی برای دیده شدن و لایک خوردن و فالور جمع کردن بدیهیات اعتقادی و توحیدی رو زیر سوال می برد :
✍️کار آقامیری خبیث نفوذی بعد از خلع لباس، به تمسخر آیات الهی و بهشت رضوان رسید! که علنی منکر وحیانی بودن قران شده و زاییده بی سلیقه های قدیمی میدونه
🔅متاسفانه این شخص با تفکرات التقاطی مبتنی بر برداشتهای سخیف و سطحیش که مصداق نومن ببعض و نکفر ببعض هست ، عوام فریبانه سبب توجه برخی از افراد عمدتا جوان که طالب آزادی مطلق و کمترین خطوط قرمز از جمله باید و نبایدهای دین بوده خر و خرما را با هم می خواهند ، شده است که هم مایلند آزادانه هرچه خواستند انجام دهند و هم مذهبی تعریف شوند و خدایی مهربان هم که همه را از دم یکسان می بیند و خوب و بد سرنوشت مشترکی دارند چون او فقط ارحم الراحمین است و شدید العذاب را دیگران به او بسته اند !
🔅اگه گذشته این فرد رو هم نادیده بگیریم ، با ابن کلیپ میتونید به عمق بیسوادی وبلکه بی دینی این ابله وهابی صفت پیببرید که گویی برای گمراه کردن آمده ابتدا در پوشش دین وارد شده و سپس باسست کردن اعتقادات ، باتبلیغ لاابالیگری به صرف اعتماد به بخشندگی خدا ادامه داد و به انکار و تمسخر صریح آیات ختم نمود.
این ثمره حوزه علمیه رهاس که هرکس با هر نیتی براحتی نفوذ میکند
این پلید با موذیگری حقایق قرانی رو مخلوط بابرخی داستانهای بی سند و ضعیف یا مبهم و محتاج به تفسیر و یا مردود یا شاذ نموده چنین ملغمه ای را باسم قرائت اصیل دین با چاشنی تمسخر بدیهیات اعتقادی و قرانی یکجا بخورد مخاطبین عمدتا جوان وکم اطلاع از مباحث دینی داده و بعد همه را یکجا تکذیب و تخطئه میکند:
جایی تعبیر قرانی لولومکنون را با تمثیل خود ساخته و تمسخرامیز بلورین و وحشتناک بودن اون زیرسوال میبره که این کجاش جذابه که باهاش بهشت رو به رخ بکشن؟! ویکجای دیگر عبارت قرانی شراب طهور رو بسخره میگیره ! گویی شخص یا اشخاصی غیر از خودخداوند کلمه طهورو طرح کرده باشند یا با علم به قرانی بودن، خود خداوندرو مسخره میکنه : رودی از همون چیزی که در عشرتکده بهشتی برای خوشگذرانان جاری کرده درحالیکه یه قطره همون رو تودنیا حروم کرده، قیاسی مع الفارق حاکی ازبی اعتقادی به فلسفه تعبدی بودن تشریع برخی احکام که فارق ازچون وچرا روح تبعیت و تسلیم بندگان سنجیده شود خواه علم بشری به فلسفه تشریع احکام حلال و حرام و چرایی خوب و بد بودن آنها پی ببرد یا نبرد؛ بافرض محال اینکه منظور از شراب بهشتی همین شراب دنیایی بوده باشد که نیست و این فقط تشبیه معقول به محسوس است و الا در بهشت جایی برای ناپاکی نیست درحالیکه شراب ام الخبائث نامیده شده ، کمااینکه گندمی که دربهشت حرام وممنوع بود دردنیا قوت غالب ادم شد
✍️کار آقامیری خبیث نفوذی بعد از خلع لباس، به تمسخر آیات الهی و بهشت رضوان رسید! که علنی منکر وحیانی بودن قران شده و زاییده بی سلیقه های قدیمی میدونه
🔅متاسفانه این شخص با تفکرات التقاطی مبتنی بر برداشتهای سخیف و سطحیش که مصداق نومن ببعض و نکفر ببعض هست ، عوام فریبانه سبب توجه برخی از افراد عمدتا جوان که طالب آزادی مطلق و کمترین خطوط قرمز از جمله باید و نبایدهای دین بوده خر و خرما را با هم می خواهند ، شده است که هم مایلند آزادانه هرچه خواستند انجام دهند و هم مذهبی تعریف شوند و خدایی مهربان هم که همه را از دم یکسان می بیند و خوب و بد سرنوشت مشترکی دارند چون او فقط ارحم الراحمین است و شدید العذاب را دیگران به او بسته اند !
🔅اگه گذشته این فرد رو هم نادیده بگیریم ، با ابن کلیپ میتونید به عمق بیسوادی وبلکه بی دینی این ابله وهابی صفت پیببرید که گویی برای گمراه کردن آمده ابتدا در پوشش دین وارد شده و سپس باسست کردن اعتقادات ، باتبلیغ لاابالیگری به صرف اعتماد به بخشندگی خدا ادامه داد و به انکار و تمسخر صریح آیات ختم نمود.
این ثمره حوزه علمیه رهاس که هرکس با هر نیتی براحتی نفوذ میکند
این پلید با موذیگری حقایق قرانی رو مخلوط بابرخی داستانهای بی سند و ضعیف یا مبهم و محتاج به تفسیر و یا مردود یا شاذ نموده چنین ملغمه ای را باسم قرائت اصیل دین با چاشنی تمسخر بدیهیات اعتقادی و قرانی یکجا بخورد مخاطبین عمدتا جوان وکم اطلاع از مباحث دینی داده و بعد همه را یکجا تکذیب و تخطئه میکند:
جایی تعبیر قرانی لولومکنون را با تمثیل خود ساخته و تمسخرامیز بلورین و وحشتناک بودن اون زیرسوال میبره که این کجاش جذابه که باهاش بهشت رو به رخ بکشن؟! ویکجای دیگر عبارت قرانی شراب طهور رو بسخره میگیره ! گویی شخص یا اشخاصی غیر از خودخداوند کلمه طهورو طرح کرده باشند یا با علم به قرانی بودن، خود خداوندرو مسخره میکنه : رودی از همون چیزی که در عشرتکده بهشتی برای خوشگذرانان جاری کرده درحالیکه یه قطره همون رو تودنیا حروم کرده، قیاسی مع الفارق حاکی ازبی اعتقادی به فلسفه تعبدی بودن تشریع برخی احکام که فارق ازچون وچرا روح تبعیت و تسلیم بندگان سنجیده شود خواه علم بشری به فلسفه تشریع احکام حلال و حرام و چرایی خوب و بد بودن آنها پی ببرد یا نبرد؛ بافرض محال اینکه منظور از شراب بهشتی همین شراب دنیایی بوده باشد که نیست و این فقط تشبیه معقول به محسوس است و الا در بهشت جایی برای ناپاکی نیست درحالیکه شراب ام الخبائث نامیده شده ، کمااینکه گندمی که دربهشت حرام وممنوع بود دردنیا قوت غالب ادم شد
۴.۲k
۱۳ مرداد ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۵)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.