️ پاسخ به یک ادعای مضحک شیعیان انگلیسی 👇 👇 👇 👇
️ پاسخ به یک ادعای مضحک شیعیان انگلیسی 👇 👇 👇 👇
میگویند وقتی شخصی اروپایی میخواهد مسلمان و شیعه شود؛ کلمه «شیعه» را توی گوگل سرچ میکند و آن وقت است که تصاویری بسیار خشن از قمه زنی برایش باز میشود و در همین لحظه در ذهن او جرقه ای زده میشود و او از شیعه بدش می آید. خب این خیلی عجیب است! من معتقدم آن شخصی که منبع تحقیقش برای انتخاب مذهب «گوگل» است، همان شیعه نشود بهتر است! آخر انتخاب مذهب «دانلود آهنگ» یا «خرید اینترنتی» نیست که آدم بخواهد برود سایت گوگل! بحث سعادت و یا شقاوت ابدی است! آن وقت آین آقا توی گوگل دنبال راه سعادتش میگردد؟! چه آدمهایی پیدا میشوند! اگر همان شخص توی گوگل کلمه «انقلاب اسلامی» را سرچ کند و تصاویر دیپلماتهای اسیر چشم بسته آمریکایی توی لانه جاسوسی باز شود، آن وقت این شخص حق دارد بگوید این عجب انقلاب خشنی است؟! خب معلوم است این حق را ندارد و این تفکر مضحک است! حالا بفرمایید به نظر شما تعداد قمه زن ها بیشتر است یا جمعیت پیاده روی اربعین؟! چطور است که گوگل تصاویر پیاده روی اربعین را نشان نمیدهد؟! آن شخص اروپایی اگر نام پیامبر را سرچ کند، ممکن است با چند کاریکاتور مواجه شود! آیا او حق دارد که پیامبر را شخصیتی کاریکاتوری فرض کند؟! آخر گوگل که مرجع قابل اعتمادی نیست! عزیزان اگر واقعا دلواپس آبروی شیعه هستید یک نگاهی به اوضاع مدارس بیاندازید تا ببینند جوانان و نوجوانان ما با معنای حقیقی مفاهیم امامت و عصمت و ولایت چقدر بیگانه اند. آن اروپایی از شیعه بدش بیاید بدتر است؟! یا آنکه در دل پایتخت ایران بزرگترین آرزوی جوانی آن باشد که مسیحی شود؟! کدام مهمتر است؟! اصلا فرض کنیم با سرچ واژه «شیعه» توی گوگل تصویر گل و بلبل می آمد! اروپا شیعه می شد؟! فرض کنیم جماعت قمه زن، قمه ها را کنار بگذارند تا آن شخص اروپایی از شیعه وحشت نکند. اما اگر آن شخص از حجاب وحشت کرد چه؟! اگر از «ضریح بوسی» ما خوشش نیامد چه؟! اگر از «سینه زنی» و «روضه خوانی» وحشت کرد چه؟! همه را تعطیل کنیم؟! به نظر شما ما موظفیم عقایدمان را با خوش آمد اروپایی ها تنظیم کنیم؟! قمه زنی یک مسئله فقهی مورد اختلاف است. مثل حرمت شطرنج! مثل حرمت موسیقی! الان نود درصد موسیقی تلویزیون را بیشتر مراجع قم حرام میدانند! حالا چون گوگل درباره موسیقی موافق است و انعکاس منفی برای شیعه ندارد پس نیازی به نگرانی نیست؟! مرجع شما گوگل است؟!
*قضاوت باشما*
یا علی👋
میگویند وقتی شخصی اروپایی میخواهد مسلمان و شیعه شود؛ کلمه «شیعه» را توی گوگل سرچ میکند و آن وقت است که تصاویری بسیار خشن از قمه زنی برایش باز میشود و در همین لحظه در ذهن او جرقه ای زده میشود و او از شیعه بدش می آید. خب این خیلی عجیب است! من معتقدم آن شخصی که منبع تحقیقش برای انتخاب مذهب «گوگل» است، همان شیعه نشود بهتر است! آخر انتخاب مذهب «دانلود آهنگ» یا «خرید اینترنتی» نیست که آدم بخواهد برود سایت گوگل! بحث سعادت و یا شقاوت ابدی است! آن وقت آین آقا توی گوگل دنبال راه سعادتش میگردد؟! چه آدمهایی پیدا میشوند! اگر همان شخص توی گوگل کلمه «انقلاب اسلامی» را سرچ کند و تصاویر دیپلماتهای اسیر چشم بسته آمریکایی توی لانه جاسوسی باز شود، آن وقت این شخص حق دارد بگوید این عجب انقلاب خشنی است؟! خب معلوم است این حق را ندارد و این تفکر مضحک است! حالا بفرمایید به نظر شما تعداد قمه زن ها بیشتر است یا جمعیت پیاده روی اربعین؟! چطور است که گوگل تصاویر پیاده روی اربعین را نشان نمیدهد؟! آن شخص اروپایی اگر نام پیامبر را سرچ کند، ممکن است با چند کاریکاتور مواجه شود! آیا او حق دارد که پیامبر را شخصیتی کاریکاتوری فرض کند؟! آخر گوگل که مرجع قابل اعتمادی نیست! عزیزان اگر واقعا دلواپس آبروی شیعه هستید یک نگاهی به اوضاع مدارس بیاندازید تا ببینند جوانان و نوجوانان ما با معنای حقیقی مفاهیم امامت و عصمت و ولایت چقدر بیگانه اند. آن اروپایی از شیعه بدش بیاید بدتر است؟! یا آنکه در دل پایتخت ایران بزرگترین آرزوی جوانی آن باشد که مسیحی شود؟! کدام مهمتر است؟! اصلا فرض کنیم با سرچ واژه «شیعه» توی گوگل تصویر گل و بلبل می آمد! اروپا شیعه می شد؟! فرض کنیم جماعت قمه زن، قمه ها را کنار بگذارند تا آن شخص اروپایی از شیعه وحشت نکند. اما اگر آن شخص از حجاب وحشت کرد چه؟! اگر از «ضریح بوسی» ما خوشش نیامد چه؟! اگر از «سینه زنی» و «روضه خوانی» وحشت کرد چه؟! همه را تعطیل کنیم؟! به نظر شما ما موظفیم عقایدمان را با خوش آمد اروپایی ها تنظیم کنیم؟! قمه زنی یک مسئله فقهی مورد اختلاف است. مثل حرمت شطرنج! مثل حرمت موسیقی! الان نود درصد موسیقی تلویزیون را بیشتر مراجع قم حرام میدانند! حالا چون گوگل درباره موسیقی موافق است و انعکاس منفی برای شیعه ندارد پس نیازی به نگرانی نیست؟! مرجع شما گوگل است؟!
*قضاوت باشما*
یا علی👋
۱.۵k
۰۴ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۶)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.