{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😔 اینم از عید امسال💔

😔 اینم از عید امسال💔
.اگه ما هم سیل برد حلال کنید دیگه😄
دیدگاه ها (۵۴)

😔 شهر من شیرازم تسلیت😢

هتل شیراز و اسکان مردم سیل زده💖

#شیراز😔

زیر گذر زرگری شیراز.اون وسط یه ماشین گرفتار شد😔 😔

و اینم هس از بانو وونهیخیلیییی براش زحمت کشیدم و وقتم رو برد...

بهترین کانال سیدراما هس فکنم اگه دنبالش کنید ضرر کنیداینم ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط