{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر شکستی قابل تعمیر و بند زدن نیست

هر شکستی قابل تعمیر و بند زدن نیست
سد وقتی میشکنه ..ویرانه بعد سیلاب دردناک تراست
دوستم نداره ..سخته .اما باهاش کنار میاییم
هر چی دلم گفت براش نوشتم ...میخونه.. اما ..برا تفریح و خنده بین دوستان
حال که درد تمام باورهامو گرفته ......
چه کنم؟؟
لعنت بر تمام لحظات عاشقی
نفرین بر تمام حس و حال شاعری
دیدگاه ها (۱)

شبتون خوش دوستان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط