{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای تو.......

برای تو.......
دیدگاه ها (۲)

حس میکنم تورو تو هرشب خودم.......

سکوت کن میفهمی واقعیت رو .........

خدای من ....

این روزها خاموشم سردم حتی از سایم می ترسم ای خدا خسته ...

برای کوچه غمگینمبرای تو برای من:))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط