{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلمان تنگ شده برای یک تیتر خبر خوش

دلمان تنگ شده برای یک تیتر خبر خوش
برای پیچیدن صدایی در حیاط در گوش اقاقیها؛
برای اثبات جمله ی
"زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی" از زبان فروغ؛
برای یک برف حسابی چند روزه و تکرار چندین باره ی جمله "برف می بارد" از زبان مادر با زمزمه های حمد مادربزرگ پشت بندش؛
برای یک لقمه آرامش به دور از هیاهوی دل شکستن ها و سر سپردن به قایق سهراب برای دورشدن از غریبگی ها !
چقدر دلمان لک زده برای یک جرعه لبخند از عمق جان
و پنج خط زندگی و زندگی ...

پ.ن: وسط تابستون دلم برف میخواد ...
دیدگاه ها (۱)

خوشبـختي يعني...؟!••♥️☘️♥️•••همين الان چشماتو ببند و ببين از...

سكوت و آرامشِ يك دنيايِ سبز🍀🍒

گورِ پدرِ دنیا مشغولِ خودم هستم ...#علیرضا_آذر

نمیدانم چه میخواهم بگویم زبانم در دهان باز بسته است در تنگ ق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط