{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قانون تو تنهايي من است و تنهايي من قانون عشق

قانون تو تنهايي من است و تنهايي من قانون عشق

عشق ارمغان دلدادگيست و اين سرنوشت سادگيست.

چه قانون عجيبي! چه ارمغان نجيبي و چه سرنوشت تلخ و غريبي!

که هر بار ستاره هاي زندگيت را با دستهاي خود راهي آسمان پر ستاره کني

و خود در تنهايي و سکوت با چشمهاي خيس از غرور پيوند ستاره ها را به نظاره نشيني

و خاموش و بي صدا به شادي ستاره هاي از تو گشته جدا دل خوش کني
و باز هم تو بماني و تنهايي و دوري!!!
دیدگاه ها (۶)

@@@@

@@@@@

بی پناهی یعنی...زیر آوار کسی بمانی که قرار بود تکیه گاهت باش...

این روزا به این فکر می کنم که بارون دیگه لطفی نداره;اگه تو و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط