{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیخیال زندگی ....:)

بیخیال زندگی ....:)
دیدگاه ها (۸)

داداشیم داداشیییم داداشییییمفقط داداشیییییییییم♥Π♥

ههکو مرد ¿¿¿¿-_____-

بهترین ادم زمین هم که باشد....زمانی که باید باشد اگر نباشد.....

ههوفادار باش....

داداش بیخیال زندگی خیلی کوتاهتر از اونه که بخوای همش جدی باش...

ترکیبی ...

بیخیال هرکی بشم بیخیال تو نمی شم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط