رئیس جمهور #احمدینژاد ۳ بار به پاکستان سفر کرد و هربار ب
رئیس جمهور #احمدینژاد ۳ بار به پاکستان سفر کرد و هربار با استقبال بینظیر میزبان، روی توافقنامههای امنیتی و خط لوله صلح کار کردند. روحانی ۲ بار به پاکستان رفت و بیبیسی تیتر 'سفر بیثمر' و 'بازگشت با دست خالی' زد. روابط ضعیف روحانی با همسایگان استراتژیک به تبادل موشک در د. رئیسی رسید
پ ن: آقایون بجای انتقاد از سیاست دولت و سیستم از روزه سکوت دکتر احمدی نژاد پاچه میگیرند! بلکه وضع مملکت بهبود یابد!
پ ن: آقایون بجای انتقاد از سیاست دولت و سیستم از روزه سکوت دکتر احمدی نژاد پاچه میگیرند! بلکه وضع مملکت بهبود یابد!
- ۱.۰k
- ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط