{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ساده ڪه باشی........!!!

ساده ڪه باشی........!!!
آدمهاخیلی زود دوستت میشوند و تو خیلی دیر میفهمی دشمنت بودند......!

ساده ڪه باشی.......!!!
آدمها با همه ڪمبودهایشان به غرورت حمله میڪنند و باهمه غرورشان مچاله ات میڪنند........!

ساده ڪه باشی......!!!
آدمها تورا همیشه بازی میڪنند و خودشان همیشه بازیگران پشت پرده میمانند......!

ساده ڪه باشی........!!!
آدمها اوقات بیڪاری را باسادگی ات پرمیڪنند و تو در لحظه های اندوه تنها می مانی......!

ساده ڪه باشی......!!!
سادگی ات را حماقت میخوانند و ڪسی نمیفهمد تو از فرط''آدم بودن'' ساده ای...
دیدگاه ها (۳۸)

😊

😒

😊 😌 #me

سه هویی 😒 توهین = بلاک

♣️ساده ڪه باشی........!!!آدمهاخیلی زود دوستت میشوند و تو خیل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط