ورود تفکر بی تی اس آسیب زا است(۱)
متن کامل مطلب زیر را میتوانید درسایت وقت صبح بخوانید
راه موسیقی پاپ
موسیقی اما بعد از انقلاب که داشت مسیر فاخر خود را مییافت و ژانر اصیل در جایگاه واقعی خود قرار میگرفت، به یکباره زیر سیل عظیم انواع وارداتی که هرکدام مضرات بیشمار خود را در فرهنگی بیگانه به نوجوانان حقنه میکند به گوشه رانده شد.
در این بین موسیقی پاپ سالم و با کیفیت نیز از رواج خوبی برخودار بوده و طرفداران انبوه خود را دارد لیکن مهمترین مشکل تهاجم فرهنگی در حوزه موسیقی در این برهه را میتوان موج موسیقی کیپاپ کرهای قلمداد کرد که در نوع خود تماما غیرقابل دریافت در فرهنگ ایرانی اسلامی است.
ناگفته نماند هشدار خطر این موج موسیقایی اعتقادی تنها معطوف به مملکت ما نیست و به واسطه تعریفی که موج موسیقی کرهای از جنسیت و پوشش غیرمتعارف و مسائل اعتقادی و شیطانپرستی و دهها معضل دیگر دارد، از خود موسیقی این موج چشمبادامیها چیزی باقی نمیماند چراکه این بخش از پکیج کیپاپها تماما از موسیقی پاپیولار غربی تقلید شده و رهآوردی از مشرق زمین نیست.
هواداران ایرانی
متاسفانه بویژه طی دو سال اخیر میزان قابل توجهی از نوجوانان کشورمان، تنها بر مبنای آنچه که در محتواهای کیپاپ و گروه موسوم به «بیتیاس» به صورت بصری و شنیداری میبینند به این گروه علاقمند شده و هر روز بر طرفدارانشان در داخل افزوده میشود فارغ از اینکه این گروه از چه فلسفه مسمومی پیروی میکنند و خط مشی و سیاستگذاری فعالیتهایشان در سطح کلان کشور کره جنوبی ریلگذاری شده است.
به جرات میتوان گفت اگر خانوادههای ایرانی که فرزندانشان، گروه موسیقی «بیتیاس» را دنبال میکنند، در جریان کامل پشت پرده این گروه و افکار مسموم و شرایطی که از بردگی هنری به این جایگاه ظاهری پرزرق و برق رسیدهاند، قرار بگیرند، به هیچ عنوان اجازه چنین دنبالکردنی را نخواهند داد.
حالا اما انگار مشکل دارد جدیتر میشود و گسترش علاقمندی و پیگیری این گروه از صِرف فالو کردن و گوش دادن و دیدن و شنیدن چند کلیپ بالا پایین پریدنهای گروه «بیتیاس» گذشته و برخی به دنبال تقلید از این گروه و فعالیت به سیاق آنها در داخل کشور هستند
راه موسیقی پاپ
موسیقی اما بعد از انقلاب که داشت مسیر فاخر خود را مییافت و ژانر اصیل در جایگاه واقعی خود قرار میگرفت، به یکباره زیر سیل عظیم انواع وارداتی که هرکدام مضرات بیشمار خود را در فرهنگی بیگانه به نوجوانان حقنه میکند به گوشه رانده شد.
در این بین موسیقی پاپ سالم و با کیفیت نیز از رواج خوبی برخودار بوده و طرفداران انبوه خود را دارد لیکن مهمترین مشکل تهاجم فرهنگی در حوزه موسیقی در این برهه را میتوان موج موسیقی کیپاپ کرهای قلمداد کرد که در نوع خود تماما غیرقابل دریافت در فرهنگ ایرانی اسلامی است.
ناگفته نماند هشدار خطر این موج موسیقایی اعتقادی تنها معطوف به مملکت ما نیست و به واسطه تعریفی که موج موسیقی کرهای از جنسیت و پوشش غیرمتعارف و مسائل اعتقادی و شیطانپرستی و دهها معضل دیگر دارد، از خود موسیقی این موج چشمبادامیها چیزی باقی نمیماند چراکه این بخش از پکیج کیپاپها تماما از موسیقی پاپیولار غربی تقلید شده و رهآوردی از مشرق زمین نیست.
هواداران ایرانی
متاسفانه بویژه طی دو سال اخیر میزان قابل توجهی از نوجوانان کشورمان، تنها بر مبنای آنچه که در محتواهای کیپاپ و گروه موسوم به «بیتیاس» به صورت بصری و شنیداری میبینند به این گروه علاقمند شده و هر روز بر طرفدارانشان در داخل افزوده میشود فارغ از اینکه این گروه از چه فلسفه مسمومی پیروی میکنند و خط مشی و سیاستگذاری فعالیتهایشان در سطح کلان کشور کره جنوبی ریلگذاری شده است.
به جرات میتوان گفت اگر خانوادههای ایرانی که فرزندانشان، گروه موسیقی «بیتیاس» را دنبال میکنند، در جریان کامل پشت پرده این گروه و افکار مسموم و شرایطی که از بردگی هنری به این جایگاه ظاهری پرزرق و برق رسیدهاند، قرار بگیرند، به هیچ عنوان اجازه چنین دنبالکردنی را نخواهند داد.
حالا اما انگار مشکل دارد جدیتر میشود و گسترش علاقمندی و پیگیری این گروه از صِرف فالو کردن و گوش دادن و دیدن و شنیدن چند کلیپ بالا پایین پریدنهای گروه «بیتیاس» گذشته و برخی به دنبال تقلید از این گروه و فعالیت به سیاق آنها در داخل کشور هستند
۱.۴k
۲۴ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۵)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.