{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در اعماق ذهنم تو مردی ای ای عزیز ترینم

در اعماق ذهنم تو مردی ای ای عزیز ترینم
دیدگاه ها (۱)

بی معنی (برای من)

ب زیبایی همین گل ها هستی بانوی من

اهنگ با طعم قهوه ☕️

چکار کردید با ذوق من ای مردم

در اعماق ذهنم تو مردی.....

انیمه

به خیالم که تو دنیا واسه تو عزیز ترینم...آهنگ تکیه بر باد دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط