{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه فعلا چیزی ندارم بگم😂

نه فعلا چیزی ندارم بگم😂
دیدگاه ها (۱)

😶

هیچ همینجوری چطور؟

:)

اوسی اوشینوکوم بعدا بیو میدم فعلا بگم اسمشو گذاشتم یوکیتارو ...

اینو فعلا ازم به عنوان اوسی بپذیرید حال ندارم قدی و بیوشو بد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط