{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا بعضی ها همیشه این ریختی هستند؟؟؟؟ همش توی فکر !!!!

چرا بعضی ها همیشه این ریختی هستند؟؟؟؟ همش توی فکر !!!!
دیدگاه ها (۰)

دقیقااااااااا

اونقدر ریختی تو خودت که دیگه حس می‌کنی جا نداری!؟👣💘همیشه تنه...

همش فکر فکر🥲🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط