گرچه مستیم و خرابیم ، چو شبهای دگر
گرچه مستیم و خرابیم ، چو شبهای دگر
باز کن ساقی مجلس سر مینای دگر
امشبی را که در آنیم ، غنیمت شمریم
شاید ای جان نرسیدیم به فردای دگر
شبتون بخیر و لحظه هاتون خوش و دلهای تان آروم و قشنگ
واسه تمامی دوستای گل و مهربون ویسگونی ام شب خوب و خوشی رو آررزو میکنم.....یاحق و حق نگهدارتون
/ سعید
باز کن ساقی مجلس سر مینای دگر
امشبی را که در آنیم ، غنیمت شمریم
شاید ای جان نرسیدیم به فردای دگر
شبتون بخیر و لحظه هاتون خوش و دلهای تان آروم و قشنگ
واسه تمامی دوستای گل و مهربون ویسگونی ام شب خوب و خوشی رو آررزو میکنم.....یاحق و حق نگهدارتون
/ سعید
- ۱.۸k
- ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط