{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی بودم که از تاریکی میترسید،الان کسی شدم که عاشق همون ت

کسی بودم که از تاریکی میترسید،الان کسی شدم که عاشق همون تاریکیه!:)
دیدگاه ها (۰)

قول بده بگی...

من یه زمانی هورنی بودم الان شدم دانشمند فانتزی

عاشق شب ، ترسان از تاریکی ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط