{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
دیدگاه ها (۳۵)

..شب ولادت است....ولی آرام تر....!شب جشن است....قبول...ولی آ...

بعله نگاه هیکل کن پشیمون میشی خخخخ

...

شب خوش

هواللهم وفِّق لكل عملٍ تُوفِّق له بإخلاصٍ تام.الهی، هر عملی ...

#حال_نامعلوم#عکسنوشته

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط