{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وَقتی هیشکی وآسم مُهم نَبود تو وآسم مُهم بودی :

وَقتی هیشکی وآسم مُهم نَبود تو وآسم مُهم بودی :
دیدگاه ها (۱)

هیچکس

باید برم انیوو

هِے روزگار چیکار کردے با من❕ تـــو اینو بم بگو تو نامردے یا...

نجات دهنده من چایی بود اونم وقتی هیشکی کنارم نبود .

مهم نی واسم. مهم نی واسم 🐾

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط