{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

tiger1980 79327480

دیدگاه ها (۰)

نظرتون چیه

اصل اینه که لیاقت سربازی را نمیتوانید از ما بگیرید.

حسنک کجایی ؟؟؟

او هم پسر فاطمه بودتوسط شقی ترین اشقیا شهید شددرحالی که تشنه...

ای خدا چرا ملت انقد کصخل شدننننن؟؟؟؟؟آخه الاغ الان چون جونگک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط