{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه درونم #تنها ست …

چه درونم #تنها ست …
+ عید همه مبارک …
امیدوارم بهترین تجربه هارو داشته باشیم امسال … هممون
+ این که بدون تو #عید نیس … فقط کاش بودی ! خودم همه ی مشکلارو حل میکردم … میشد عید واقعی من !
دیدگاه ها (۴)

بیشتر وقتا البته

چشمهایت را ببند و به بهترین نسخه ی خودت فکر کن. این توئه واق...

هیچ کس نخواسته جوری که هست باشه چه از نظر ظاهر چه باطن . هیچ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط