{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نِمیدانَـم چِـرا بیـنِ این هَمـہ آدَمــــ # پیلـہ کَرده ا

نِمیدانَـم چِـرا بیـنِ این هَمـہ آدَمــــ # پیلـہ کَرده ام بہ تـــــو
شایَــد فقَط باتـو پَـروانہ میشَـوم#
دیدگاه ها (۳)

ش 45ببخشید حوصله نداشتم پست بزارم الآن میترکونم;-)

نامردا از حساب منم کم کردند بان...

:'(:-\

استادی از شاگردانش پرسید : چرا ما وقتی عصبانی هستیم داد میزن...

تکپارتی موییچیرو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط