{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

بله بیکار بودم بله اخره وقت شد کلیپ بسازم..

بله بیکار بودم بله اخره وقت شد کلیپ بسازم..
دیدگاه ها (۶)

حیف حوسله ادیت رو نداشتم 😔😔🫀

دارم ریاضی میخونم و این جوری که فهمیدم و بلدم ولی تا میرم نم...

کپی ممنوع!

بیکار بودم ادیت کردم#ادیت #آهنگ

تاداااااا✨️✨️بیکار بودم✔️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط