{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یک سوال یکی از دوستام هنوز عروسک های بی تی اس نمیشناسه😑😂

یک سوال یکی از دوستام هنوز عروسک های بی تی اس نمیشناسه😑😂
یک عکس دادم بهش گفتم بفرما میگه ایسگات کردم😑😑😑
خداییش باحاله؟؟؟
از اون موقع انقدر اعصبانیم که نگو😑😂🖤
دیدگاه ها (۱)

دوس داشتم اون موقع خفش کنم😂😂ولی چون آرمی بود نکردم😂😑🖤

لازم نیس لایک کنی ولی بازم ممنونم🍓💜🌦

لایک نکنین میزنمتونا😐😢😂ث

میگم لایک نکنین😐😐😐😐ای خدا منو بکش ذثراحت کن الهی آمین🌦🖤🖤🖤

سلام اقا من داشتم پیجم رو میدیدم رسیدم به این ویدیو این رو ی...

خواستم بگم یه دلیل دیگه که از کمپانی هایب متنفرم انقدر احمقن...

بانو کیمپارک آیرا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط