یک سوال یکی از دوستام هنوز عروسک های بی تی اس نمیشناسه😑😂
یک سوال یکی از دوستام هنوز عروسک های بی تی اس نمیشناسه😑😂
یک عکس دادم بهش گفتم بفرما میگه ایسگات کردم😑😑😑
خداییش باحاله؟؟؟
از اون موقع انقدر اعصبانیم که نگو😑😂🖤
یک عکس دادم بهش گفتم بفرما میگه ایسگات کردم😑😑😑
خداییش باحاله؟؟؟
از اون موقع انقدر اعصبانیم که نگو😑😂🖤
- ۲.۰k
- ۲۰ آبان ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط