{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جان به لب آمد...

جان به لب آمد...
و جانان جهان بازنگشت..!
دیدگاه ها (۱۶)

خدایــ♥ ️ـــاوقتی همه چیز را به تو می سپارمنورِ بی کرانِ تو ...

التماس دعا😭 😭 😭

تموم زندگیم فدای چشمات عموی بچها😭 😭

نه جان مونده نه جانان 🥀

جان جانان من زیبای من 🥹🥹

جان و جانان من ایران است 😏🙂‍↕️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط