حس شگفت انگیزی است...
حس شگفت انگیزی است...
به کسی که رهایت کرده...
دیگر نه نیازی داشته باشی...
و نه احساسی****
به کسی که رهایت کرده...
دیگر نه نیازی داشته باشی...
و نه احساسی****
- ۱.۵k
- ۰۲ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط