{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوســـــِـــــش دارے؟

دوســـــِـــــش دارے؟

اذیتش نڪن...

فقط بشیڹ و یہ دل سیر نگاش ڪن...یہ
دیدگاه ها (۱)

پیک

داغـ؁ـوڹ میـ؁ـشی وقتـ؁ـی میـ؁ـفهمی دیـ؁ـگہ بـ؁ـرا هـ؁ـمہ تڪـ...

.

.

عشق دردناکp⁷رسیدیم که بغلش کردم و بردمش تویه خونه و روی تخت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط