{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز برای تولده این گل پسر ۲ تا پارت داریم !

امروز برای تولده این گل پسر ۲ تا پارت داریم !
دیدگاه ها (۰)

لایک ۱۰ بشه بریم پارت یونو؟

Pov:😬

امروز خوشحالم چون تولده یکی از امید هام برای ادامه دادن زندگ...

خبر بد دارم :) من بعد از انتشار فیک خاکستر قلب توی ویسگون هس...

برای عاشقی خیلی زود بود گل پسر .مواظب خودت باش:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط