{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طنز و سرگرمی unknown_man 32815002

دیدگاه ها (۲)

بدیِ بیش از حد دوس داشتنِ یه آدم اینه که وقتی حواسش بهت نیس،...

#طنز #amd_msn11

😡 وضعیت خریداران گندم آمریکا@moje_biseshish | موج ۲۶

🤯 ۱۰ روز رفتیم عزاداری، خبرایی که نشد بهشون بپردازیم@moje_bi...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط