{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یک نفر آدمم ؛ و

یک نفر آدمم ؛ و
چند نفر غمگینم!:):
دیدگاه ها (۰)

از من نشانی نپرسمن خودم گم شده ام...

آغوش...

اوست نشسته در نظر من به کجا نظر کنماوست گرفته شهر دل من به ک...

حوصلم سررفته بود به یه شماره ای اس ام اس دادم:ببخشید میتونم ...

عاشق این ادمم

به پیر و پیغمبر من همون ادمم😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط