از رسوم عزاداری در زمان قاجار قفل آجین کردن بدن بود که اک
از رسوم عزاداری در زمان قاجار قفل آجین کردن بدن بود که اکنون منسوخ شده است که عزاداران برای قفل آجین کردن، بدن خود را سوراخ کرده و به آن قفل می زدند!
- ۱.۸k
- ۲۰ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط