{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام

سلام
یه مدت نیستم مواظب خودتون باشید اومدم حتما پستاتونو میلایکم البته اگه فراموشم نکرده باشید :) فدا مداتون٬ فعلا خداحافظ
دیدگاه ها (۳۳)

^_^

شب اول قبر دخترا:ملائکه : بگو پروردگارت کیست؟.........دختر: ...

نامه ی یک دختر دهه ی شصتی به نسل های بعد :دلم میخواد به این ...

:( والا

سلام ، من اومدم مواظب خودتون باشید بای بای 🎀

یه مدت نیستم مواظب خودتون باشین دوستای گلم💙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط