واسه خوب کردن حال آدما حتما نباید دکتر باشی ،
واسه خوب کردن حال آدما حتما نباید دکتر باشی ،
یه ذره مهربون باشی کافیه . .😇
یه ذره مهربون باشی کافیه . .😇
- ۷.۷k
- ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط