{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دختر است دیگه باید رانندگی کنه

دختر است دیگه باید رانندگی کنه
دیدگاه ها (۳)

.

.

.

برای همه ارزو میکنم#موتور #دختر#رانندگی#اهنگ #علاقه

کاری نکن از چشم یه دختر بیافتیدیگه امکان نداره آدم حسابت کنه...

من که خودم مهربونم اما اگه عصبی بشم دیگه خدا باید رحم کنهشما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط