{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به چه می اندیشی؟...:)

به چه می اندیشی؟...:)
دیدگاه ها (۰)

دیگه چه کاری از دستم برمیاد مامان؟💔

Barcelona forever💙❤:))

مثبت اندیشی انکار مشکلات نیست.. اگه نتونی دنیایی که یافتی زی...

✅موفقیت نمیاد پیدات کنه.این تویی که باید بری و به دستش بیاری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط