{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی کامنت گذاشتن براتون آنقدر سخته که هیچ ایده ای نمی‌دی

یعنی کامنت گذاشتن براتون آنقدر سخته که هیچ ایده ای نمی‌دید؟ 🫠💔
دیدگاه ها (۳)

خوشگلام..ازتون میخوام هر درخواستی ای چه تکپارتی چه سناریو بر...

خیلی دلم میخواد دوباره نوشتن و شروع کنم...اما نیاز به کمکتون...

بد شده ؟؟؟

نظر سنجی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط