{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پروردگارا 🙏

پروردگارا 🙏
در این شب زیبای زمستانی❄ ️
آرامش را همچون دانه های برف❄ ️
آرام و بی صدا
بر سرزمین قلب دوستان
و عزیزانم ببار🌧

✨ آمیـــن یا رَبَّ 🙏
❄ ️امیدوارم هر برفی
🌨 که از آسمون میاد
❄ ️یه غم از دلت کم کنه
🌨 آنقدر که دیگه هیچ غمی
❄ ️نداشته باشی…
🌨 شبتون خدایی
دیدگاه ها (۱)

به بزرگی آرزویت نیندیشبه بزرگی کسی بیندیش که میخواهدآرزویت ر...

وقتی تولدته و برات پارچ آب کادو میارن هیچ وقت اونی که تولدم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط