👈 در ادامه ی پست قبل 👉
👈 در ادامه ی پست قبل 👉
وی با همکاری عناصر دیگری همچون ” گجت گین ” نوازنده باس ، ” مادونا واین ” ، نوازنده کیبورد و ” اسپوکی کیدز ” چند مجموعه موسیقی را ضبط و روانه بازار مینماید . پس از انجام اقدامات جسورانه گروه منسون در انتخاب رنگبندی صحنه ، نوع اجرا ، گستاخی در استفاده از الفاظ رکیک و ترویج فحشا در آثار ایشان ، ” ترنست رزنور ” (یکی از فعالان گروه متال در آمریکا) در سال 1993 زمینه تبادلنظر گروه منسون که دچار تغییرات رادیکالتری نیز شده بود را با مدیر یک شرکت فعال در حوزه موسیقی آمریکا بنام ” تایتینگ ریکورد زلیپل ” را فراهم میآورد . عناصر تازه وارد گروه و مدیر شرکت یاد شده زمینههای گرایش بیشتر شیطانمدرن را به وحشیگری در صحنههای اجرا و انجام اعمال خارقالعاده یک انسان سالم و دارای هویت انسانی را فراهم میآورند.منسون در این سالها و به سرعت عصر توحش موسیقیاییاش را پشت سر گذاشت و به ستاره مبتذل ، اما پرمخاطبرسانههای آمریکایی بدل شد . این اقدامات او را از جایگاه یک مطرب محلی در فلوریدای جنوبی خارج و از او چهرهای ملی در آمریکا ساخت .در طول این مدت نگرانیهای برخی از اقشار اجتماعی از هنجارشکنی وحشتزای این فرد ،زمینههای مقاومتهای داوطلبانه و لغو برخی از برنامههای عمومی منسون را فراهم آورد . او در این سالها آلبومهای ضد مسیح (یاآنتی کریست)، هالیوود ، حیوانات مکانیکی و … را منتشر کرد . ناگفته نماند که حضور معنادار روزنامههای آمریکایی در چهرهسازی این عنصر نامطلوب فرهنگی نیز بیتاثیر نبوده که در جای خود مورد بحث قرار خواهد گرفت. او در سال 1997 به یکی از خبرسازترین چهرههای جهان بدل شد . اما آنچه باید ذکر شود ، آن است که محصول این فعالیتها شهرت و ثروت بسیار زیادی است که حداقل 5 نسل بعد از این خواننده متال را بیمه کردهاست و بسیاری از آگاهان نامبرده را از سوپرمیلیونرها یا بهتر بگویم میلیاردرهای جهان میشناسند که به کمک تسلط بر احساساتجوانان دورمانده از معنویت و به مدد کارهای شنیع توانسته است ثروت کلانی را جذب حسابهای بانکیاش نماید. سبک خاصی را نیز در ارائه آثار موسیقیایی به منسون نمیتوان نسبت داد ،اگرچه همانطور که اشاره شد پایه تمهای آثار وی همان پایههای برگرفته شده از موسیقی متال است . اما اگر میخواهیم درک درستی از سبک موسیقی وی داشتهباشیم تداعی قارچهای روییده بر ریشه درختان جنگلی و یا سایر انگلها میتواند ترسیمگر منظور نگارنده از طرح موضوع باشد . عامل سودجویی در تبیین خطمشی منسون نقش ویژهای را عهدهدار است و اما باید یادآور شد که از فعالیت وی سود سرشاری نصیب کمپانیهای طرف قرارداد تبلیغاتی با او کردهاست که در زمینههای مختلفی از جمله زیورآلات ، لباس و… فعالیت اقتصادی دارند
وی با همکاری عناصر دیگری همچون ” گجت گین ” نوازنده باس ، ” مادونا واین ” ، نوازنده کیبورد و ” اسپوکی کیدز ” چند مجموعه موسیقی را ضبط و روانه بازار مینماید . پس از انجام اقدامات جسورانه گروه منسون در انتخاب رنگبندی صحنه ، نوع اجرا ، گستاخی در استفاده از الفاظ رکیک و ترویج فحشا در آثار ایشان ، ” ترنست رزنور ” (یکی از فعالان گروه متال در آمریکا) در سال 1993 زمینه تبادلنظر گروه منسون که دچار تغییرات رادیکالتری نیز شده بود را با مدیر یک شرکت فعال در حوزه موسیقی آمریکا بنام ” تایتینگ ریکورد زلیپل ” را فراهم میآورد . عناصر تازه وارد گروه و مدیر شرکت یاد شده زمینههای گرایش بیشتر شیطانمدرن را به وحشیگری در صحنههای اجرا و انجام اعمال خارقالعاده یک انسان سالم و دارای هویت انسانی را فراهم میآورند.منسون در این سالها و به سرعت عصر توحش موسیقیاییاش را پشت سر گذاشت و به ستاره مبتذل ، اما پرمخاطبرسانههای آمریکایی بدل شد . این اقدامات او را از جایگاه یک مطرب محلی در فلوریدای جنوبی خارج و از او چهرهای ملی در آمریکا ساخت .در طول این مدت نگرانیهای برخی از اقشار اجتماعی از هنجارشکنی وحشتزای این فرد ،زمینههای مقاومتهای داوطلبانه و لغو برخی از برنامههای عمومی منسون را فراهم آورد . او در این سالها آلبومهای ضد مسیح (یاآنتی کریست)، هالیوود ، حیوانات مکانیکی و … را منتشر کرد . ناگفته نماند که حضور معنادار روزنامههای آمریکایی در چهرهسازی این عنصر نامطلوب فرهنگی نیز بیتاثیر نبوده که در جای خود مورد بحث قرار خواهد گرفت. او در سال 1997 به یکی از خبرسازترین چهرههای جهان بدل شد . اما آنچه باید ذکر شود ، آن است که محصول این فعالیتها شهرت و ثروت بسیار زیادی است که حداقل 5 نسل بعد از این خواننده متال را بیمه کردهاست و بسیاری از آگاهان نامبرده را از سوپرمیلیونرها یا بهتر بگویم میلیاردرهای جهان میشناسند که به کمک تسلط بر احساساتجوانان دورمانده از معنویت و به مدد کارهای شنیع توانسته است ثروت کلانی را جذب حسابهای بانکیاش نماید. سبک خاصی را نیز در ارائه آثار موسیقیایی به منسون نمیتوان نسبت داد ،اگرچه همانطور که اشاره شد پایه تمهای آثار وی همان پایههای برگرفته شده از موسیقی متال است . اما اگر میخواهیم درک درستی از سبک موسیقی وی داشتهباشیم تداعی قارچهای روییده بر ریشه درختان جنگلی و یا سایر انگلها میتواند ترسیمگر منظور نگارنده از طرح موضوع باشد . عامل سودجویی در تبیین خطمشی منسون نقش ویژهای را عهدهدار است و اما باید یادآور شد که از فعالیت وی سود سرشاری نصیب کمپانیهای طرف قرارداد تبلیغاتی با او کردهاست که در زمینههای مختلفی از جمله زیورآلات ، لباس و… فعالیت اقتصادی دارند
۴.۲k
۱۵ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.