متن گزارش امین محسنی با ابوالفضل افشار (برنامه نویس)
متن گزارش امین محسنی با ابوالفضل افشار (برنامه نویس)
در مدرسه شاگرد زرنگی بودید؟ اکثر اوقات پرتلاش بودم اما اینکه بگید دانش آموز خیلی خیلی خوبی بودم نه اما با توجه به اینکه وقت خودم رو برای مدرسه رفتن صرف می کردم همیشه سعی داشتم کارم رو خوب انجام بودم و معدلم همیشه 19 به بالا بود.
پای خودتان از چه زمانی به برنامه نویسی باز شد؟ وقتی سنم کمتر بود منظورم حدود 9 یا 10 هست، علاقه زیادی به بازی های رایانه ای داشتم و همیشه یک قدم از بقیه توی بازی ها جلوتر بودم و کم کم علاقه به تولید بازی پیدا کردم و بعد از چند سالی پرسش و مطالعه با برنامه نویسی آشنا شدم و اوایل وقت خودم رو کامل برای تولید بازی می گذاشتم و بعد با گستردگی علوم کامپیوتر آشنا شدم و سمت مطالعه زبان ها و حل مسائل ریاضی و تولید سایت و غیره رفتم.
شما به دنبال علاقه تان رفتید، الان راضی هستید؟ شاید الان مثل قبل وقت زیادی برای برنامه نویسی صرف نکنم اما هنوز مثل 5 سالگیم رابطم با کامپیوتر خوبه و قطعا از اینکه طرف این کار رفتم راضیم.
چرا سراغ اندروید رفتید؟ نرم افزارهای دیگر چه ایرادی داشتند؟ در رابطه با پلت فرم ها که من جدا از اندروید، ویندوز و تحت وب هم کار میکنم و اول از اندروید شروع کردم چون علم کافی برای پلت فرم های دیگه رو نداشتم و هنوز بعد از 5 سال فعالیت علم کافی برای پلت فرم ios رو ندارم و شاید در آینده شروع به یادگیری کنم.
اولین اپلیکیشن اپ که تولید کردید، چه بود؟ اولین پروژه فوتبالیست شو بود که توی دوره آزمایشی در کمال موفقیتش تصمیم بر این شد که انتشار کلی پیدا نکنه اما اولین نرم افزاری که ساختم بازی کلش آف کلنگ بود که سبک فکری غلط نامه داشت و حدود 15 هزار پلیر داشت و پلت فرمش اندروید بود و به نظرم برای شروع کار خوبی بود.
نرم افزار های خود را چگونه منتشر کردید؟ شروع کار ما خیلی سخت بود آشنایی با انتشار بازی نداشتیم و تصمیم به راه اندازی کانال تلگرام گرفتیم و بعد بازی رو در کانال خودمون انتشار دادیم و بعد از مدتی کار بازی ما به کانال های تلگرام دیگه کشیده شد و بعدش فیسبوک و شبکه های ئیگه و الان که سایت خودمون رو داریم و خوشبختانه با تعداد پلیر خوبی همراه هستیم و کار ما نسبت به اوایل خیلی آسون تر شده.
+ نوشته شده در جمعه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۸ ساعت 23:57 توسط امین محسنی
در مدرسه شاگرد زرنگی بودید؟ اکثر اوقات پرتلاش بودم اما اینکه بگید دانش آموز خیلی خیلی خوبی بودم نه اما با توجه به اینکه وقت خودم رو برای مدرسه رفتن صرف می کردم همیشه سعی داشتم کارم رو خوب انجام بودم و معدلم همیشه 19 به بالا بود.
پای خودتان از چه زمانی به برنامه نویسی باز شد؟ وقتی سنم کمتر بود منظورم حدود 9 یا 10 هست، علاقه زیادی به بازی های رایانه ای داشتم و همیشه یک قدم از بقیه توی بازی ها جلوتر بودم و کم کم علاقه به تولید بازی پیدا کردم و بعد از چند سالی پرسش و مطالعه با برنامه نویسی آشنا شدم و اوایل وقت خودم رو کامل برای تولید بازی می گذاشتم و بعد با گستردگی علوم کامپیوتر آشنا شدم و سمت مطالعه زبان ها و حل مسائل ریاضی و تولید سایت و غیره رفتم.
شما به دنبال علاقه تان رفتید، الان راضی هستید؟ شاید الان مثل قبل وقت زیادی برای برنامه نویسی صرف نکنم اما هنوز مثل 5 سالگیم رابطم با کامپیوتر خوبه و قطعا از اینکه طرف این کار رفتم راضیم.
چرا سراغ اندروید رفتید؟ نرم افزارهای دیگر چه ایرادی داشتند؟ در رابطه با پلت فرم ها که من جدا از اندروید، ویندوز و تحت وب هم کار میکنم و اول از اندروید شروع کردم چون علم کافی برای پلت فرم های دیگه رو نداشتم و هنوز بعد از 5 سال فعالیت علم کافی برای پلت فرم ios رو ندارم و شاید در آینده شروع به یادگیری کنم.
اولین اپلیکیشن اپ که تولید کردید، چه بود؟ اولین پروژه فوتبالیست شو بود که توی دوره آزمایشی در کمال موفقیتش تصمیم بر این شد که انتشار کلی پیدا نکنه اما اولین نرم افزاری که ساختم بازی کلش آف کلنگ بود که سبک فکری غلط نامه داشت و حدود 15 هزار پلیر داشت و پلت فرمش اندروید بود و به نظرم برای شروع کار خوبی بود.
نرم افزار های خود را چگونه منتشر کردید؟ شروع کار ما خیلی سخت بود آشنایی با انتشار بازی نداشتیم و تصمیم به راه اندازی کانال تلگرام گرفتیم و بعد بازی رو در کانال خودمون انتشار دادیم و بعد از مدتی کار بازی ما به کانال های تلگرام دیگه کشیده شد و بعدش فیسبوک و شبکه های ئیگه و الان که سایت خودمون رو داریم و خوشبختانه با تعداد پلیر خوبی همراه هستیم و کار ما نسبت به اوایل خیلی آسون تر شده.
+ نوشته شده در جمعه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۸ ساعت 23:57 توسط امین محسنی
۳.۰k
۱۴ بهمن ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.