{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایی هر کی بگه بی تی اس بدون میکاپ زشته به قران که کوره

خدایی هر کی بگه بی تی اس بدون میکاپ زشته به قران که کوره
دیدگاه ها (۵)

تا فردا صب حق

هعی ):

تا حالا کودوم براتون پیش اومده؟؟

چیا براتون افتاد ؟؟

کیوت # کره#بی تی اس#میکاپ#کیپاپکیووووتتتتتت یاد یونگی افتادم

Please give me BTS musicمیشه یکی چند تا اهنگ بی تی اس بهم بگ...

آنیا🥜میگم ۳۰ تایی بشیم خدایی زشته😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط