{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس حسادتت..

دیدگاه ها (۰)

لذت پروانه بودن.. شش

به این نمیگن زندگی کردن...

اره...

🌺براى ظهرتون🌼زيباترين حسها رو خواهانم🌺حس قشنگ آرامش،🌼حس وجود...

مزخرف‌ترین حس،حس ششمه،میفهمی ولی نمیتونی اثبات کنی.

حس خوب آرامش😍🌺‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍ حس خوب زندگی 💚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط