{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من غرور دارم ادب دارم قلب دارم مهربون هستم درک میکنم ز

من غرور دارم ادب دارم قلب دارم مهربون هستم درک میکنم زد حال نیستم ولی مهم تر از همه احساس دارم
دیدگاه ها (۰)

تلخه

ای کاش

یادم نمیره

راستش...الان دارم حال چیکیتا رو قبل از دبیو درک میکنم چون خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط