{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عقابا وقتی میفهمن آدما بهشون میگن تنها.. 🤣

عقابا وقتی میفهمن آدما بهشون میگن تنها.. 🤣
دیدگاه ها (۲)

فقط مجریه 😂😂

فقط اونجایی که یادش میره با لهجه اصفهانی میگه بوگو 😅

وقتی هزاربار با خودت تمرین میکنی ک رفتی سفارش بدی سوتی ندی و...

ای کیوسان باشه؟😍

ادما دروغ میگن که دوست دارن❤️‍🩹🙃

وقتی میگن رومینا کجایی بهشون چی بگم بگم که درحال شکارتم یا د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط