{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

م‍‌ی‍‌گ‍‌ن‍‌ ش‍‌ه‍‌ر #ق‍‌ش‍‌ن‍‌گ‍‌ی‍‌ش‍‌ ت‍‌و #ش‍‌ب‍‌ چ‍‌

م‍‌ی‍‌گ‍‌ن‍‌ ش‍‌ه‍‌ر ‍‌ش‍‌ن‍‌گ‍‌ی‍‌ش‍‌ ت‍‌و ‍‌ب‍‌ چ‍‌ن‍‌د ب‍‌راب‍‌ر م‍‌ی‍‌ش‍‌ه‍‌ دق‍‌ی‍‌ق‍‌ا م‍‌ث‍‌ ت‍‌و وق‍‌ت‍‌ی‍‌ ‍‌ی‍‌خ‍‌ن‍‌دی‍‌ :)🫂
دیدگاه ها (۲)

شب همه ي ما یکي بود اما.... تاریکي هایمان فرق داشت!!

بح بح حق مینوازم😂🤡🗿

آدما رو بیخیال؛ از ماه بپرساون میدونه من چقدر دوست دارم=)))

و همینطور وضعیت بسته اینترنتم: مشترک گرامی شما ۸۵ درصد بسته ...

ع ل م د ا ر ....ن ی ا م د ...#امان😭😭😭😭

کیه راضی!!!!!!!!!!

یک نفر از جهان دگرشاید روزی برای منتنها باشددوستدارمغریبه آش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط