{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا انیمه خیلی خوبی بود

واقعا انیمه خیلی خوبی بود
ولی اگه گرافیک صورت آدما یجور دیگه بود قطعا خیلی محشر میشد-
دیدگاه ها (۶)

#not_allowed

اگه لیسا مدل میشد قطعا بقیه مدل هابر شکست میشدن

اگه من نبودم چی میشد ؟ مثلاً اگه خدای نکرده چیزیم بشه که دیگ...

خیلی واقعا مرد خوبی بود🥲🥲اسم انیمه:حماسه وینلند#انیمه #میکس ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط