{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم چرا ولی شاید دنیای دیگه...

نمیدونم چرا ولی شاید دنیای دیگه...
این دنیا بر دخترا سودی نداشت...
دیدگاه ها (۱)

اره همین مملکت کوفتیشون... من که اعتراض دارم..روحت شاد مهساج...

😘 ٜٜٜٜٜٜٜٜٖ͜͜͜͜͜͜͜͜͜͜͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡❀͜͡❀ٜٜٜ͜͡

دقیقا... ♡

شاید تو یه دنیای دیگه

شاید توی یک دنیای دیگه....

شاید دنیای دیگه اینجوری نباشه قصه مون ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط