{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آسمان چشم او..🚶🏻‍♀️💔

آسمان چشم او..🚶🏻‍♀️💔
دیدگاه ها (۶)

...

دلم از دنیا گرفته...(:

داغ یک عشق قدیمو...

:)...

اسمان چشم او ائینه‌ی کیستان که چون ایینه با من روبرو بود.✨

اسمان ما هم خدایی دارد 🖤🎶

در تاریخ بنویسید اسمان دی ماه ۱۴۰۴خدا نداشت:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط