{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من میتونم خیلی راحت تمام ادمای زندگیمو بزارم کنار ولی توی

من میتونم خیلی راحت تمام ادمای زندگیمو بزارم کنار ولی توی لعنتی رو چرا نمیتونم از مغزم بیرون بیارم؟
دیدگاه ها (۰)

سردیتم نمیفروشم ب گرمای بقیه

:>>>>

خاطره یه شلاقه ذهنیه.

یروزی میگیرم دستتو میکنم تن مردتو بغل:)

خب دوستان خیلی هاتون این سه تا رو هم توی پیوی هم توی کامنت ه...

خیلی ها میگن که ادمای بی احساس و منطقی خطرناک میتونن باشن ول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط